Instagram-iconpicasa_btn facebook_btn yt_btn

BIP

godlobip logo

Wirtualna wycieczka po This is commonly called double vaginal penetration or double stuffing. The loose and direct camera work often includes tight shots of the genitalia, unlike some traditional porn. Erotic spankings are commonly combined with other forms of sexual foreplay. The cover can have hinges or be a separate part. Works in this genre may explore philosophical, political or social issues. In POV porn, the shooting style is generally similar to gonzo pornography, with the person receiving sexual gratification holding the camera him or herselfaiming it down at the actress or actor who is performing the sex act. Mutual masturbation foreplay The manual stimulation of each other genitals where the session eventually leads to sexual intercourse. Lolita pornography caters to ephebophiles. Perhaps following the example set by gay pornography, they have become a popular subgenre within anal milf heterosexual pornography since the turn of the century, featuring both vaginal and anal ejaculations. Yaoi is anime or manga that features gay males . In recent years, however, many celebrities have benefited from the publicity resulting from the release of a sex tape. HIV is among the infections that require such direct contact and is therefore very unlikely to be transmitted via mammary intercourse. Rimjob pornography centers around anilingus. Female masturbation involves the stroking or rubbing of a woman vulva, especially her clitoris, with an index or middle fingers, or both. Breast fetishism is a paraphilic sexual interest focused on female breasts . The term is typically used by the cinematographer within the narrative framework of a pornographic film, and since the 1970s has become a leitmotif of the hardcore genre. No causal relationship is known between masturbation and any form of mental or physical disorder. Andrews cross or spreader bars. While wearing diapers, a diaper fetishist generally experiences a comforting feeling. Arcane or occult pornography involves sexualized situations with an occult or magical tone or performers who costume themselves in keeping with the theme, for example, a male performer dressed as a wizard. szkole

spacer

Warmińsko-mazurska strefa matematyczna

wmzawody

Pogoda na najbliższe dni roku szkolnego

Główna Byliśmy na tym przystanku

 

imageParSHUM00218 marca b.r. w Centrum Oświatowo – Dydaktycznym Diecezji Ełckiej odbyły się kolejne warsztaty w ramach projektu STOLICA MAZUR STOLICĄ KULTURY. PRZYSTANEK FILM . Część pierwsza dotyczyła filmu, część druga sztuki.

Tym razem uczniowie klas IA i ID poznali zawody filmowe. O ich specyfice podczas prezentacji mówiła Adrianna Miszczyk – producent filmowy, aktorka, scenarzystka Wyświetlając filmy, wchodząc w dialog z uczestnikami, wskazywała na prace poszczególnych pionów ekipy filmowej, m.in. scenografa, operatora obrazu, reżysera, operatora dźwięku. Zaproponowała grę tematyczną, pokazującą, jak ciekawy pomysł przekuć na scenariusz filmowy, gdzie też szukać inspiracji do niego. W ramach ćwiczeń uczniowie mieli napisać treatment, czyli jednostronicowy pomysł na film na podstawie autentycznych wydarzeń z artykułu z gazet, a następnie go zaprezentować. Sztuce prezentacji projektu – bookletowi, Pinterest poświęciła osobny czas.

Część drugą - warsztaty NIE-ZŁA SZTUKA poprowadziła Katarzyna Kimak, wykładowca z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, laureatka 14. edycji prestiżowego konkursu dla studentów szkół artystycznych Artystyczna Podróż Hestii w 2015 roku. Jej prezentacja była przeglądem kierunków i tendencji w sztuce na przestrzeni dziejów. Akcentując sztukę współczesną - performance, happening, land art, sztuka wideo – razem z młodzieżą próbowała odpowiedzieć na szereg istotnych pytań, w tym: Czym jest sztuka i dzieło artystyczne? Jakie jest ich znaczenie dla człowieka? Czym sztuka różni się od innych rodzajów aktywności ludzkiej? Zachęciła młodzież, by podczas pracy w zespołach, pogłębiła refleksję nad wskazanym przez nią dziełem sztuki i profesjonalnie podeszła do jego analizy, opisu i oceny podczas prezentacji na forum.
Małgorzata Ladzińska , Beata Skowysz

 imageParaaa

 



© 2011 Zespół Szkół nr 2 im. K. K. Baczyńskiego w Ełku

realizacja: Infiniti Web Media