Instagram-iconpicasa_btn facebook_btn yt_btn

BIP

godlobip logo

Yuri female homosexual hentai. While wearing diapers, a diaper fetishist generally experiences a comforting feeling. Cartoon pornography includes, but is not limited to, hentai and parody renditions of famous cartoons and comics. In Japan, point of view pornography is referred to as hamedori . Clothed female, naked male pornography features naked men and clothed women; typically, the women humiliate and abuse the men or perform fellatio and/or handjobs on the men. Spanking can be administered in a number of spanking positions. At the end of the evening the female partners would randomly select keys from the bowl and leave with that key owner. Masturbation is the self-sexual milf porno stimulation of the genitals for sexual arousal or other sexual pleasure, usually to the point of orgasm. The warm sensation felt when urine trickles on the body seems to give very relaxing and pleasurable feelings to the person. On the other hand, the masochist enjoys being hurt, humiliated, or suffering within the consensual scenario. Women who perform in lesbian pornography often do not consider themselves lesbian or bisexual. Since mammary intercourse is a non-penetrative sex act, the risk of passing a sexually transmitted infection that requires direct contact between the mucous membranes and pre-ejaculate or semen is greatly reduced. Many fantasies include the macrophile shrinking before a normal sized woman or keeping his or her normal height while the partner grows in size. The term is typically used by the cinematographer within the narrative framework of a pornographic film, and since the 1970s has become a leitmotif of the hardcore genre. Some pornographic films use an artificial semen substitute to simulate or enhance creampie shots. Such ejaculation can be done by mammary intercourse, or masturbation over the other person, or result from the withdrawal of the penis from a partner mouth as he is ejaculating following fellatio, irrumatio, or intercourse. The term has origins in the Greek language . Wirtualna wycieczka po szkole

spacer

Warmińsko-mazurska strefa matematyczna

wmzawody

Galeria zdjęć

Galeria - przyciski

do_galerii_btn

Pogoda na najbliższe dni roku szkolnego

Główna Szkolny Klub Europejski w projekcie Fundacji Schumana „ Jaka wartość ma dla mnie wartość”

DSC 0026 DxO 

20 marca 2018 roku członkowie Szkolnego Klubu Europejskiego „ Bez Granic” oraz uczniowie klasy 1 d- profil polsko-historyczno-wos wraz z 3 opiekunkami Klubu p. Beatą Niebrzydowską, p. Elżbietą Kozłowskż-Plak oraz p. Kamilą Banachowską wzięłi udział w projekcie Fundacji Schumana „ Jaka wartość ma dla mnie wartość”.

Uczniowie zostali podzieleni na 5 grup, każda z grup otrzymała kartę pracy oraz pocięte karteczki z nazwami wartości, które losowali. Lekcję zaczęła jedna z opiekunek SKE- która zapoznała uczniów z art.2 TUE oraz omówiła poszczególne wartości.Następnie uczniowie uzupełniali kartę pracy wybranymi wartościami, dyskutując przy tym, dlaczego ich zdaniem ta, a nie inna wartość powinna znaleźć się na karcie.

Następnie uczniowie zebrali na tablicy wartości ich zdaniem najważniejsze, które zostały zanotowane przez nauczycielkę.

Jako zadanie dodatkowe uczniowie wybrali 5 wartości ich zdaniem najważniejszych i zbudowali z tego „ piramidę”, która została uwieczniona na zdjęciu na schodach szkoły.

Kolejnym zadaniem dodatkowym jest przeprowadzenie ankiety wśród 30 uczniów oraz 30 nauczycieli szkoły oraz jej opracowanie w formie graficznej-dołączamy opracowanie.

Najtrudniejsze okazało się ustalenie, które wartości są dla kogo najważniejsze, które mniej, widoczna była różnica płci-inne wartości wybierali mężczyźni inne kobiety- szczególnie jeżeli chodzi o kwestię równouprawnienia- odbyła się największa dyskusja:)

Lekcja bradzo podobała się uczniom i naszym pomysłem jest zorganizowanie takiej lekcji w dniu Dni Otwartych Szkoły-21 kwietnia 2018 roku.

Opracowany projekt został wysłany do Fundacji. Trzymajcie kciuki za pomyślny finał.

DSC 0032 DxODSC 0035 DxO

 



© 2011 Zespół Szkół nr 2 im. K. K. Baczyńskiego w Ełku

realizacja: Infiniti Web Media

// //